loading...

خبرهای دنیای تکنولوژی

بازدید : 173
شنبه 24 آبان 1399 زمان : 0:05

در این مطلب سعی داریم به بررسی کاملی از لب تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو بپردازیم. در ادامه با معرفی این پرچمدار لپ تاپ های هواوی همراه ما باشید.

شرکت هوآوی به تازگی وارد حیطه ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی شده است. امری که باعث ورود رقیبی جدید به این بازار بزرگ شده است. لپ‌تاپ Huawei Matebook X pro را می‌توان قویترین محصول این شرکت در حوزه کامپیوترهای شخصی دانست. دستگاهی که قدرت سخت‌افزاری بالایی داشته و در عین حال امکانات زیادی را نیز به مشتری ارائه می‌دهد.

صفحه‌نمایش لپ تاپ هواوی matebook x pro

خرید لپ تاپ matebook x pro

هوآوی بسیاری از دستاوردهای خود در ساخت گوشی‌های هوشمند را وارد بخش لپ‌تاپ نیز کرده است. اولین فناوری از این سری صفحه‌نمایش Fullview است که نسبت تصویر به بدنه بسیار خوب 91 درصد را ارائه می‌دهد. رزولوشن صفحه‌نمایش 2000 X 3000 است که در کنار کیفیت تصویری 3K ارائه شده، بهترین تصویرها را به شما نمایش خواهد داد. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می‌توان به ضریب ابعاد تصویر 3:2 و پشتیبانی از sRGB برای نمایش بهتر رنگ‌‌ها اشاره کرد.

صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ از نوع لمسی بوده که به شما امکان استفاده آسان از قابلیت‌هایی مانند Scroll و Zoom را می‌دهد. برای ذخیره صفحه‌نمایش به صورت یک عکس نیز می‌توانید با سه انگشت برروی صفحه‌نمایش به سمت پائین بکشید.

قابلیت‌ها لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2020

در بخش طراحی سعی شده یک لپ‌تاپ شیک و سبک ساخته شود. این لپ‌تاپ فقط 14.6 میلی‌متر عرض دارد که آن را تبدیل به یکی از کم‌عرض‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا می‌کند. از لحاظ وزنی نیز لپ‌تاپ فقط 1.33 کیلوگرم است که این وزن کم جابجایی آن را آسان کرده است. بدنه لپ‌تاپ فلزی است که به کمک دستگاه CNC الماسه برش خورده و جذابیت زیادی را برای دستگاه به‌وجود آورده است.

میت بوک هواوی با صفحه نمایش تاچ حساسیت بالا، امکان زوم ، انتخاب و تعامل به روش مؤثرتر را فراهم می کند. حتی میتوانید با سه انگشت به قسمت بالای صفحه سوئیپ کنید. لپتاپ هواوی Matebook x pro در سه رنگ موجود است. مدل سبز رنگ آن همانند یک زمرد می درخشد. رنگ های خاکستری و نقره ای آن نیز هم برای کار و هم برای سرگرمی مناسبند.

مشخصات فنی هوآوی مدل matebook x pro

قیمت لپ تاپ matebook x pro

در بخش پردازنده، لپ تاپ میت بوک ایکس پرو به یک پردازنده مرکزی اینتل Core i7-10510U مجهز شده است. محدوده فرکانس این پردازنده بین 1.8 تا 4.9 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ میت بوک X Pro 2020 از نوع انویدیا GeForce MX250 است که به حافظه اختصاصی 4 گیگابایت مجهز است. در بخش حافظه، این لپ تاپ هواوی به یک رم 16 گیگابایت LPDDR3 با حافظه ذخیره ساز 1 ترابایت و 512 گیگابایت از نوع SSD NVMe PCIe مجهز شده است.

باتری تعبیه شده در این لپ‌تاپ باتری قدرتمند 56 وات بر ساعتی است که توانایی کارکرد بالا با هر بار شارژ را به این لپ‌تاپ می‌دهد. تا 11 ساعت جستجو در اینترنت، تا 13 ساعت پخش ویدیو، و تا 15 ساعت کارکرد معمول دستاورد این باتری قدرتمند است.

در بخش صدا برای این لپ‌تاپ چهار اسپیکر در نظر گرفته شده است که صدای عمیق و پرطنینی را به کاربر ارائه می‌دهد. قابلیت از بین بردن صدای اضافه نیز به هر واضح‌تر شدن صدای خروجی کمک زیادی می‌کند. لپ‌تاپ Huawei Matebook X pro توانایی ضبط واضح صدا حتی تا فاصله چهار متری خود را نیز دارد که به شما امکان کار با نرم‌افزارهای صوتی را حتی از فواصل دور می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که از حیطه گوشی هوشمند وارد عرصه لپ‌تاپ شده وجود سنسور اثر انگشت برای ورود و استفاده از دستگاه است. این قابلیت علاوه بر حفاظت از اطلاعات شما امکان دسترسی بسیار سریع به لپ‌تاپ زا هم فراهم می‌کند. قابلیت دیگر این لپ‌تاپ در این بخش دوربین خاص آن است که امکان پنهان شدن در کیبورد را دارد. به این صورت شما می‌توانید فقط زمانیکه نیاز به استفاده از دوربین دارید از آن استفاده کنید و در باقی مواقع آن را ببندید.

لپ‌تاپ Huawei Matebook X pro با قدرت گرفتن از پردازنده‌های سطح بالای شرکت Intel به زودی وارد بازار ایران می‌شود. اما نظر شما درباره این اولترابوک هواوی چیست؟ هوآوی مدل matebook x pro به عنوان پرچمدار میت بوک های این برند عرضه می شود. بنظر شما خرید لپ تاپ matebook x pro در برابر رقبایی همچون اپل ایر ارزش صرف هزینه را دارد؟ نظر خود را در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید.

منبع: https://huaweimobilefarsi.com/product/huawei-matebook-x-pro/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 1593
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی